joi, 18 ianuarie 2007

DESPRE "AHOE" - Poetul Traian Gardus: "Om cu un suflet imens"

"Apropo de Tudor George, Ahoe, pe langa marele talent de baladist si sonetist, a fost si un om cu un suflet imens; imi vine in minte o frumoasa intamplare, era in iarna 1984 -1985, la un vin la Casa Scriitorilor ca sa ne incalzim, si mi-a recitat sonete in nestire. Am citit si eu vreo trei rondeluri (el insusi un apreciat rondelist) si m-a intrebat daca scriu si sonete; am raspuns afirmativ. Mi-a zis sa-i trimit cateva pentru Antologia sonetului romanesc contemporan. Din pacate, s-a stins din viata. Manuscrisul volumului s-ar afla in posesia fiicei sale. Vom mai vedea ce se poate face cu cartea sa".

Fragment din interviul realizat de Jean Dumitrascu

Interviul integral poate fi citit la adresa:
http://www.pitesti.ro/centrul-cultural/arhiva/arges/iulie2004/pag22.htm

Niciun comentariu: